خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز با آس چارتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز با آس چارتر
نوشته شده در دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
بازدید : 442
نویسنده : محمد حسین احمدی

اهواز با ارتفاع 18 متر از سطح دریا در دشت خوزستان واقع شده و از آب و هوای گرم و مرطوب برخوردار است. این شهر از شمال و مرکز با دشت حاصلخیز و هموار، از شرق و غرب با تپه های ماسه ای و از جنوب و جنوب شرقی دشت خشک مارون که منبع عظیم گاز و نفت است احاطه شده است و این شهر به دلیل قرار گرفتن در گرم ترین مناطق ایران است. بلیط هواپیما تهران به اهواز خود را از سایت آس چارتر خریداری کنید.

اهواز مرکز سیاسی، اداری و تجاری استان خوزستان است که از 3 بخش مرکزی، باوی، حمیدیه، 5 شهر و 12 دهستان تشکیل شده است. کلانشهر اهواز سومین شهر بزرگ بعد از تهران و مشهد و هفتمین شهر پرجمعیت ایران است.

اهواز شهری بزرگ، وسیع، پیشرفته‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر خوزستان و یکی از مهم‌ترین مراکز اقتصادی و صنعتی ایران است. کارخانه‌های بزرگ صنعتی، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران و شرکت ملی حفاری ایران این شهر را به یکی از مهم ترین مراکز صنعتی ایران بوده و عامل جذب مهاجران می باشد. این شهر راه ترانزیتی مهمی است که شهرهای ایران را به بنادر مهمی از جمله ماهشهر، آبادان، امام خمینی (ره) و خرمشهر به عنوان مرزهای دریایی و شلمچه و چذابه به عنوان مرز زمینی به کشور عراق از طریق راه های زمینی، ریلی و هوایی به کشور عراق متصل می کند. دانشگاه های بزرگ و معتبر اهواز از نظر سیستم آموزشی عالی از جایگاه ممتازی برخوردار هستند.

کارون با بالاترین سطح آب که به عنوان بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین رود ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود، اهواز را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌کند و پل‌های روی این رودخانه نماد این شهر و مهمترین جاذبه‌های گردشگری در کنار بقایای آن است. جنگ تحمیلی، اماکن مذهبی و بناهای تاریخی اهواز. اقوام مختلف از جمله عرب، بختیاری، بهبهانی، دزفولی، رامهرمزی، شوشتری و... عمده ساکنان اهواز را تشکیل می دهند. اهواز مرکز مذهب مندایی در ایران و یکی از مکان‌هایی است که اسقف‌های مسیحی کاتولیک کلدانی و آشوری در آن زندگی می‌کنند. گروه کوچکی از صباییان در اهواز زندگی می کنند که بیشتر آنها در صنعت نقره سازی فعالیت می کنند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: